قفل هوشمند راهی مطمئن برای افزایش امنیت خانه ها
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

شايد براي شما اين چالش پيش آمده كه بعد از ترك كردن خانه، از قفل بودن محل كار يا منزل خود ترديد داشته باشيد، اين مشكل بيشتر درمورد درهاي­ قديمي ­تر است كه باعث افزايش درصد خطا ميشود. قفل هوشمند به مراتب امنيتي بيشتري نسبت به قفل­هاي ساده دارد. آپشن­­ها­ي بسيار زيادي در قفل­ هاي هوشمند وجود دارد كه بايكديگر آنها را بررسي مي­كنيم.

مزایای قفل­های هوشمند

بسیاری از قفل­های هوشمند یک برنامه تلفن همراه ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد قفل کردن و باز کردن درب­ها را با استفاده از آیکون ساده انجام دهید. بعضی دیگر یک برنامه وب را ارائه می­دهندکه به شما اجازه می­دهد همه چیز را از کامپیوتر شخصی خود کنترل کنید. اکثر برنامه­ ها به شما اجازه می­دهد تا کاربران دائمی و موقت را به آن اضافه کنید و برنامه­ های دسترسی را برای روزها و زمان­های خاص تنظیم ­کنید.

اگر قفل دارای بلوتوث است، شما باید در محدوده حدود ۱۲ متر قرار داشته باشید تا با آن ارتباط برقرار کنید، قفل هوشمند را همچنین می­توان با استفاده از Wi-Fi استفاده کرد.

يكپارچه سازي خانه هوشمند

يكي از ويژگي­هاي قفل هوشمند نياز نداشتن كليد است. براي افزايش راحتي،از قفل­هاي هوشمند استفاده كنيدكه به شما امكان مي­دهندكه براي كنترل قفل­ها و ساير دستگاه­هاي خانگي از يك برنامه گوشي استفاده كنيد و همچنين باز و قفل كردن درب از راه دور. باتوضيحاتي كه داده شد طبيعتاً، بهبود امنيت يكي ديگر از آپشن­هاي قفل هوشمند مي­باشد. قفل هوشمند براي ارائه خدمات كدهاي منحصر به فردي را ارائه مي­دهد بنابراين شما مي­توانيد به درستي مكان مورد نظر خود را مديريت كنيد. با ادغام قفل­هاي هوشمند در سيستم مكان مورد نظر، به درستي مي­توانيد از مكان خود حفاظت كنيد، مانند برنامه ريز قفل هوشمند با ادغام بر روي دوربين­هاي مدار بسته.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d8%b7%d9%85%d8%a6%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c/

 





:: برچسب‌ها: قفل هوشمند" نصب قفل هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: